Please mute my screams inside after missing after you

lugn dag på skolan var det verkligen.
men det bästa johan kom med idag jag satt på stolen bredvid han och då kom han och satte sig och sen så sa han
"jag har mensvärk" och då sa jag på en gång haha johan de ska jag skriva ut på fejjan och nu gjorde jag de bara för att jävlas me han xD
haha alltid lika jävla roligt att jävlas me han xD haha.
nu ha jag skrivit lite i min berättelse och har jerry på besök en stund så tog en pause har skrivit snart en och en halv sida ska skriva lite mer senare kanske får se hur det kommer bli me det.
men tänkte vara social me jerry en stund och så.
varför det var lugnt på skolan idag också var det för att vi slutade tjugo i två och då var det nästan lugn på sista lektionen.
sen på 10 rasten gick jag och hämta ett paket som inne höll sims 3 till mig och bror och sen köpte jag min hårfärg som jag skrev tidigare så blir att färga ikväll vägrar att gå med utväxten nu.
sen kommer det att dröja innan jag färar det igen det känner på mig de.
haha.
näe nu ska jag ta och vara social me Jerry en stund så jag kan skriva senare igen i berättelsen och sen färga håret.
ha de bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0