please take my hand

idag har jag bara tagit de lugntoch så sen ladddaner en film och så.
lyssnat på musik har man också gjort.
har inte skrivit något än i min berättelse men har inte orkat just nu.
ikväll kommer det bli se film och så men vet inte riktigt vad för film.
ska också duscha hade jag tänkt kanske ska då he i hårinpackning;)
mitt hår mår bra av det ser jag.
ska börja använda det några gånger i veckan så det kankse mår bra just nu har jag ju slarvat med det.
men det ska bli en bättring.
har inte skrivit så mycket så mycket som jag skrev igår men kankse inte roligt och veta vad man gör för varje timme eftersom jag ha bara varit hemma idga och itne gjort så mycket.
och ska börja leta fram kläder som man ska ha på skolan på månad eftersom snart är helgen slut..
jaja nu ska jag på toa om ni vill veta och sen leta efter någon film tills ikväll ;)
ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0