ska försöka hålla detta nu.

näe nu ska det bli en förändring på skolan.
ska börja skärpa till mig med matten.
nu har den varit här hemma ett tag ska ta fram den och dra med mig den till skolan och börja arbete så hårt med matten och börja jobba riktigt hårt försöka göra det jag kan göra för det mesta och så.
ska bli en lite för ändrig men det kan hända att jag inte håller det men nu jävlar ska jag försöka iallafall.
men idag har det gått ganska bra.
jag håller på att slippa min ena lärares skoterhuv för ska måla den sen efter så tog kort på hur långt jag har kommit och man ser skillnad sen jag börja men tyvärr har jag ingen början bild men man ser lite skillnad ;)
jaja nu ska jag göra mig i ordning för sängen ska försöka sova tidigt så jag kommer tidigt upp.
ha de bra.

framsidan
någon skillnad på den här sidan och ? ;)

haha så bjuder jag två bilder från igår när man hade för tråkigt när man slipa och fick ont i handen så man hade fått gulfärg från huven och självklart kladda sig själv me den uppe i ansiktet.;)

ja ni fatta vad jag mena med gulfärg i ansiktet men det är inte helr riktigt färg det är sånt som kommer efter man slipar.
näe nu ska jag gå och ta bort sminket och borsta håret tills jag går och lägger mig och skriva lite i berättelsen så jag kommer något vart nu, snart är sidan 9 klar.
men ni får ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0