stressigt nu på morgon.

ska snart börja gå upp och äta lite frukost innan jag ska iväg till skolan. mig
har lite tröj besvär jag hittar ingen tröja att ha på mig men visst jackan kommer vara på hela tiden så det spelar väl ingen roll!?
och så ville jag ha jeans på mig idag men inte då var det kallt ute.
ja jag är lite lätt frysen av och då är det inte roligt att gå i jeans när det är 9-och det då kommer min knä verkligen känna av det och börja tro att det är typ 20-.
jag har fel på mitt knä sen jag ramla när vi flytta om när jag var 10 och är det verkligen kallt och mitt knä känner det då kan jag inte böja det känns de som då får jag ont.
när jag kolla upp det så var det inget farligt med knä sen fick jag träffa skolläkaren och hon sa de när jag är med i idrott så får jag tillbaka en gammal skada som gör att jag får ont under idrotten så jag är med beror vad det jag gör.
så roligt att veta om det. eller!?
näe nu måste jag skynda mig att hitta någon tröja och sen springa upp och kolla hur kallt det är nu ;)
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0