svar på tal!

Fick en fråga på response igen.
och dena fråga kan jag helt vara osäker på.
men själv klart svarar jag både där och här på bloggen.


Fråga:
hur ska din kille vara?

Svar: Jadu det är en bra fråga.
han ska vara omtänksam kärleksfull och respektera mig för den jag är och så.
och ska verkligen kunna lita på mig.
och verkligen kan förstå att jag har ibland dåliga dagar och att jag kan ha dåligt humör så jag kan bli lätt förbannad men det beror på hur min dag på skolan kan ha varit och så eller om det har hänt något och så.
men som sagt kärleksfull och omtänksam och lita på mig ska han helst vara!
Och ärlig ska han verkligen vara och kunna erkänna saker och verkligen kan hålla sig till den tjejen han är tillsammans me!


värför jag är noga me de det är för att en utav mina killar som jag ha varit tillsammans ha varit otrogen mot mig och det vill jag inte hända igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0