svar på tal!

Fick en fråga på blogresponse!
för 1 månad och 9 timmar sen.. och ja det står där på den frågan också.
men har svarat men jag svara nu här.

"om du har navel piercing kan du visa den på bloggen ?"

Svar: jaa det har jag. jag har hatf förut men kroppen har alltid stött bort den, men nu vet jag vad det kan vara felet att det har hänt.
och det kan vara för man har varit deprimerad och sånt.
och det har jag varit drygt för 3 årsen när jag ahde det och sånt.
men vet ni vad nu har jag det igen och sista försöket men inte på samma ställe.
spelar ingen roll vad andra folk tycker om det men jag tog där vissa tycker inte är snyggt.
men tyckte det vart snyggt och den sitter perfekt.
visst jag var seg på att svara på den här frågan nu.
men som sagt svarade innan och nu är det svaret ändrat.
jag tog hålet idag klockan 3 och tänkte bjuda på en bild.
men komemr inte bli så nära.
men den kommer att synas + mina fötter;)
hoppas ni inte börja fundera ville vänta me och ändra svaret för jag visste att det skulle hända någon gång och själv klart vart det innan sommaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0