take me back when everything was perfect

så nu skriver jag.
när jag kom hem så gick jag till mammas rum och kollade på ungemödrar som var nästan slut och sen gick jag upp och hjälpte mamma så ja nu sitter jag här och är hel slut och trött och sugen på något gott så de lär bli popcorn för mig ikväll.. nu var de ett tag sen.
Idag på skolan så var de lugn dag idag och min lärare läste i min berättelse som är inte klar men hon läste så långt som jag hade skrivit och hon tyckte att den var bra och att hon är nyfiken på hur det kommer sluta sen när den är klar så kommer den renskrivas och så.
annars har dagen var helt okej för mig.
ingen man kan gnälla över direkt.
men men ska kolla på tv för nu är det greys atatomy på kalal 5 så ska glo på de nu;)
ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0