time to go to bed

så nu har jag lagt över bilder från telefon till datorn så nu är det fixat.
fundera på ifall man ska ta och lägga sig i sängen och se på någon film men frågan är vad för film man ska se?
typ kommer inte på någon bra film just nu.
så det blir säkert bara någon film.
men tänkte lägga in typ två ego bilder och ett par byxor som jg fick av natali när jag var hos henne en dag för någon vecka sen drygt.
och kanske he in någon söt bild på jonte.

jaja ska leta efter någon film och sen hämta saft och sen lägga mig i sängen skriver kanske mer imorgon för nu är jag trött lär kanske hinna somna till filmen.
men ni får ha det så bra.

mjukisarna jag fick av Natali.
nu är man redo för sängen iallafall tills man somnar;)
och bara för att Jonte sover så sött så tänkte jag den passar perfekt nu också man märker hur sött han sover och man önskar att man kunde sova lika skönt som han.
värdens sötaste systerson har jag. jag har aldrig varit mer lycklig än vad jag är.
moster är så stolt över dig.
Moster älskar dig mosters gullunge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0