Varje gång jag blundar så är det dig jag ser.

Sitter och glor på film och väntar på käk.
jag vet att det kommer bli sent men mamma och pappa har varit ute i dalasjö ute hos syrran.
och den här middag är fan värt att vänta på för vi ska äta kyckling och ris ;D
så ja.. idag ha vi varit lediga från skolan och jag klev upp halv sju och sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
skulle ha varit me nico idag men det gick inte för hennes mamma har ramlat så hon går på kryckor och hon har ont.
men vi får se hur ont hon har imorgon och så, annars kommer vi vara med varandra.
men vi ser ju hur det kommer bli.
sitter och lyssnar på musik på telefon och kopplad den till stereon.
och så har jag skrivit lite till i min berättelse och börjar redan på sidan 5 är inte riktigt klar än häller, har mycket i tankarna så det bara kommer upp så fort jag kommer på något så försöker jag skriva så fort som möjligt eller så försöker jag har de i tankarna tur man hinner se vad man ha skrivit så man ser vars man ska börja igen.
den filmen jag såg på nyss går på tv och på disneychannel men hade inget att glo på.
lite senare ikväll ska jag och brorsan se en film och jag har redan bestämt en film som vi ska se och såg den sist i onsdags men tyckte den var bra ändå så ska se den me min bror så han får se den också.
men men ska se hur de går för maten och sen kanske skriva mer i berättelsen.
ha de bra.

vill ni veta en sak. Nico har tagit upp sin blogg igen :D och i hennes blogg har hon gamla filmer på oss när vi fjantar oss och det är värt att gå in och kolla;) DET ÄR BARA KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL HENNES BLOGG:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0