11 mars^^<3

skrev inget igår efter jag och Jennifer hade ätit frukost.
men pannkakorna vart goda men det gick åt helvete och steka dom.
men det gick bra me 3 st av dom.
sen så åkte Jennifer hem med bussen som gick halv 5.
och kommer sakna henne grymt mycket.
jag kommer lägga in bilderna på oss två någon gång idag tror jag.
men jag får se eftersom dom ligger på telefon och efter jag ha lagt in dom på datorn så lägger jag in dom i blogen;)
näe men snart så måste jag kanske ska göra mig i ordning tror jag.
springer i shorts och linne och min baseballs jacka och håret uppsatt och utan smink.
men får se om jag kommer göra mig i ordning eftersom det är söndag och då kan man ju gå utan smink och sånt tyck jag.
kommer säkert inte fara ut något idag så.
men nu ska jag kolla lite på datorn.

Kommer sakna dig Jennifer<3 och du ska bara veta jag älskar dig och du är som en syster för mig<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Naaw älskar diig mee <3..



vi måste göra om de där ;D

2012-03-11 @ 13:17:47
URL: http://Theuglyduck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0