12mars^^<3

oj vadjag ha blivit dålig på att skriva.
men aja.
igår kom älsklingen ner till mig och det behövdes verkligen.
så sov han hos mig igår.
och idag ha jag varit på skolan och orkade inte skriva när jag kom hem.
hade lite för mycket uppe i huvudet, sen satt jag dessutom och kolla på tv i mammas rum ett bra tag.
har inte hunnit lägga in bilderna på mig och jennifer, men det kommer jag lovar.
men inte idag för den orken ha jag inte, är lite trött så ska väl försöka sova lite tidigt ikväll..
älsklingen är hemma ikväll för han åkte hem efter han hade lunch och de förstår jag.
på fredag ska jag träffa söta Emma en snabbis för jag ska hämta en väska jag ha köpt och då får hon pengarna också för den, så det blir bara en tvärt men ändå :)
och så har jag och Emma sms lite och planerat lite granna en helg.
men i helgen så åker hon te dorro och sen helgen där på åker hon te åsele så de vi ha planera kommer helgen efter det, och kan säga så här att älsklingen och Emmas kille kommer också va me så jaa skriver mer om våran planering när våran helg närma sig när vi ha bestämt om en helg ;)
men ska ta och va social me Emma och kolla på tv samtidigt ;)
ha de bra.

Klicka på bilden för att koma på Emmas blogg :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0