17 mars^^<3

dålig uppdatering.
men iallafall i fredag vid fyra så var jag uppe och mötte Emma för att hämta väskan, sen när jag kom hem så var jag med älsklingen som var kvar hos mig. 
och igår så var älsklingen också hos mig, just nu är han me en av sina polare sen skulle han komma tillbaka.
och kom ihåg jag jag försöker skriva så mycket som möjligt men ibland orkar jag inte och de får ni respektera för jag har också ett liv utan för bloggen.
jaja ska snart flytta över lite grejer från min gamla väska till den jag köpte av Emma.
och så ska jag upp och göra te.
och just ja varför jag kanske inte ha orken att skriva kan beror på också att jag har värdens hosta så jag har lite ont i lungorna och så är det bak till ryggen efter hosten så det kan vara därför också för den sista tiden ha jag också varit trött och hostat mindre men hostan ha blivit värre.
men nu ska jag göra ordning lite för skolan imorgon så jag ha väskan klar för skolan så jag inte behöver flytta över det imorgon istället ;)
ha de bra. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0