26mars^^<3

Ny vecka nya tag.
ska snart sticka i väg till skolan.
klev upp halv sju imorse och sen när klockan var typ fem över sju så sminkade jag mig och fixade håret och drog på mig kläderna.
och varför jag klev upp så tidigt så var det för att säga hej då till mamma och pappa dom åker upp te fjället till torsdag.
har inte skrivit på hela helgen men var inte hemma från torsdag till lördag och när jag kom hem på lördag så hade jag ångest över lite som hade hänt under fredag.
men nu är vi alla sams igen efter det som hade hänt och det är bra det.
men ha lite ångest kvar så ska försöka snacka med en person som jag inte ha hunnit snacka med.
men nu måste jag börja klä på mig för att gå te skolan ;)
skriver när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0