30^^<3

har inte skrivit så mycket i veckan.
men har haft fullt upp här hemma och sen varit social med älsklingen som gjorde mig sällskap när mamma och pappa var uppe i fjället.
när dom kom hem så ville jag själv klart umgås med dom och höra hur dom hade det.
men vet ni vad tänkte kanske skriva imorgon för nu hade jag tänkt slå i gång en film och mysa ner mig riktigt i sängen, för jag är bara allmänt less och irriterad och varför det vet jag inte.
men allmänt less är jag bara också allt just nu.
men mina perioder kommer då och då och den perioden har kommit nu för jag har allt för tråkigt och då kan jag bli negativ av mig.
näe nu ska jag se filmen tretton för skojskull och mysa ner mig i sängen och bara vara lite negativ av mig och tänka jag är bara allmänt less.
inget kul inlägg jag vet.
men bättre imorgon kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0