31mars^^<3

sitter och lyssnar på musik och väntar på att Kim ska ringa mig igen.
drar kanske till henne en stund nu ikväll och bara umgås och snacka ;)
har duschat håret nu så nu är det lent och skönt, alltid lika skönt att känna håret så lent ;)
skrev inget på hela dagen men den orken hade jag inte riktigt då.
idag gjorde jag maten och gjorde en grymt jävla go kycklinggryta som jag käkade hos Jonas en gång med Kim, så testade den hemma och dom andra tyckte att den va go och de va ju bra de.
sminkad är jag nu också sminkade inte mig på hela dagen lite skönt att ha smink på sig nu ;)
ska snart fixa håret också.
men får ju se ifall det blir att jag drar till Kim, men hon sa ju att jag kunde komma till henne så jag inte bara skulle sitta hemma så.
men det blir säkert att jag drar dit.
men man ser ju ;)
men nu ska jag ta och lyssna på musik och in vänta samtal från KIM ;D<3
ha de bra.
just jaaa.. idag ha jag och älsklingen varit tillsammans i två underbara månader<3<3
idag så bjuder jag och älsklingen på bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0