7mars^^<3

oj skrev inget igår men det kan bero på att jag åkte ut till syrran på morgon med andreas morgan andre och johan och körde skoter.
sen åkte jag,andreas och morgon åkte upp te morgan och kökade hos morgan.
sen var vi ute och åkte ett tag vi 3 och sen åkte andre och sara med oss vid halv ttolv så åkte vi upp till storuman för älsklingen var där med hans polare och hans polares brud.
vi var framme vid halv ett på natten.
och då ville älsklingen också att jag skulle stanna där så gjorde jag de.
andreas,morgan,andre och sara åkte hem efter 1 timme vi hade kommit te storuman.
sen kom jag hem vid halv fem och tog de bara lite lugnt.
så nu sitter jag här och skriver.
det har redan gått halva veckan på lovet och har bara två dagar kvar av lovet.
men hinner sova ut dom dagarna för i måndags väckte mamma mig och älsklingen nio och igår klev jag upp kvart i sju och idag så vakna jag och älsklingen tolv men vi somna om till ett och låg kvar i sängen till halv två eller två ungefär för hans polare kom upp för att kolla om vi var vaken för dom hade vaknat vid tolv dom med.
men men nog med det nu ska jag upp och göra popcorn tror jag och slå i gång en film ;)
ha de bra.

nico o jag står för bilden idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0