8 mars^^

har kollat på big brother.
och nu sitter jag och skriver med Lilla söta Jennifer som är grymt saknad<3
har inte träffat henne på ett tag med som tur är kanske att hon kommer te villis om hon får ;D
och då ska jag träffa henne imorgon men det beror på om hon också får ju :)
och får hon de så blire att jag kliver upp tidigt imorgon för att möta henne på bussen då.
men som sagt man får ju se vad som händer imorgon.
jaja ska snart börja sova även om det är lov så man kan va vaken längre men vill försöka somna i tid så man inte ändra tiderna för då fastnar jag för den tiden och inte bra om det är skola -.-
jaja ska va social med Jennifer :D

Klicka på bilden för att komma till Jennifers blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0