forgive and forget

har nu sett på big brother.
och ska snart he lite grejer i min väska som jag köpte av Emma från min gamla glömde göra de men hann och dricka te.


men tänkte säga något som jag satt och tänkte på.
ibland bråkar man medsina vänner och man blir sams med dom är det inte skönt me de?
jo de är det, det kan gå månader eller till och med år tills man blir sams och ibland glömmer man bort vad ha bråkat om?
jag ha bråkat mycket med mina vänner och vi blir sams,Nico och jag  ha haft de största för vi ha skrikit och dumkallat varandra och så har de varit typ sen vi träffas.
men det är en sak som hennes mamma ha sagt och det är sant jag och nico kan bråka hur mycket som helst men vi kommer aldrig ifrån varandra.
och man har inte för mycket eller för lite vänner.
det finns inget för mycket eller för lite vänner.
man ska va nöjd och glad med dom vänner man ha.
för dom finns alltid för en när man behöver dom.
jag och en kompis har bråkat sen 1 år tillbaka och redan i torsdag så frågade hon mig ifall jag jag var sur på henne och själv så svarade jag nej och det är sant jag ha varit sur på henne men inte längre.
så nu är allt lugnt mellan oss och lika glad och nöjd är jag.
så kom ihåg ni kan bråka och bli sams me dina vänner.
men va glad och nöjd att ni har dom för dom finns för dig när ni behöver dom och man kan inte ha för mycket eller för lite vänner;)
OCH DET FINNS ETT ORD SOM HETER GLÖMMA OCH FÖRLÅTA!
och det ordet har jag lärt mig när det verkligen är värt att förlåta;)

Nico och jag står för bilden ;D


Kommentarer
Postat av: Kimberly Vercetti!

Men va söt du är :) <3

2012-03-18 @ 22:46:01
URL: http://laperlaisforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0