Hemma!;D

Hemma igen;)
innan pappa åkte från oss så frågade han ifall jag var sugen på frasses och jag sa ja.
så vi åkte och hämta mamma och sen gick vi på frasses.
och det satt fint i magen när man var hungrig det var svin gott med pommes ;)
men nu hade jag tänkt se tv och läsa min h&m tidning som jag fick i brevlådan och käka natur Godis och dricka bonaqua så man sparar lite på cola;)

detta sitter fint tillsammans och sen sitter det perfekt med en bra film ;)

Detta fick jag i brevet en ny navelpiercing med bokstaven D som står för Daniel och Diablo eller hur det stavas.
men Elvis hette Diablo innan han vi bytte namn på han och diggade de namnet och ville bara ha bokstaven D då,men visst var den snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0