11maj^^<3

förlåt om jag inte skrev något igår.
men efter jag hade ätitså somnade jag, när jag hade vaknat så var jag social med dom andra ett tag och sen kom älsklingen hit.
har inte skrivit något på hela dagen häller men var social med älsklingen även om jag hade en knäpp mage så kunde inte gå på praktiken idag för min mage var riktig kaos idag.
har massor att göra inför balen nu för balen är imorgon så lär inte kunna skriva mer ikväll och kanske inte imorgon beror på när Nadja hon som ska fixa mitt hår blir klar och när jag komemr hem för vi ska göra oss i ordning hemma hos syrran för hon ska gå med mig och vi åker tillbaka till oss när vi är klara och i väntar på älsklingen och hans pappa för dom ska köra oss på balen så vi får se ifall ajg har tid imorgon annars skriver jag på söndag istället.
förlåt om bloggen vart tråkig nu och blir de ihelgen men ni måste förstå det är balen och jag har ett privat liv utanför bloggen också ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0