15maj^^<3

förlåt för en jätte dålig upptadering sen i fredags.
men som sagt balen var i lördags och på kvällen kom älsklingen hit när balen var över så var social med han.
och i söndags så var jag social med älskling som var kvar hos mig och så pratade vi lite om något intressant då när älsklingen var hos mig;)
igår hade jag ingen ork att skriva jag tog det rätt lugnt eftersom jag var jätte trött igår, sen så kom älsklingen hit.
idag ha vi varit uppe hos leif med klassen så vi åkte nästan vid halv tio upp till han och fick sluta ett.
älsklingen följde med mig hem på en gång men han gatt nästan fara lika fort för han skulle upp på körskolan.
älsklingen kommer hit sen kanske han får ju se om det blir så om han inte måste fara hem.
men som sagt det får man se.
dagen idag ha varit som si så där, det ha varit både roligt men ändå lite tråkigt.
idag får man se vad kvällen erbjuder mig.
kanske ska ta de lugnt är rätt trött faktiskt.
men nu ska jag kolla lite runt på datorn och se ifall man hittar något intressant;)
just ja måste få säga det här också, det är alltid lika roligt att bli överaskad att älsklingen kommer hit.
älsklingen skulle hem sen fick jag veta att han var nere på villis och skulle komma hit senare för han var med jack och själv klart vart jag överskad och glad så fick världens leende på läpparna och börja små skutta runt i rummet;D
ha de bra.

you get me smile.
from morning to night, I always smile.
you get my heart beat thousand times stronger.
and you make me happy.
I love you and only you I want.
it's you and me
you get me smile.
from morning to night, I always smile.
you get my heart beat thousand times stronger.
and you make me happy.
I love you and only you I want.
it's you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0