2maj^^<3

kom nyss hem från skolan.
slutade två idag men stannade kvar ett litet tag och prata med Natali.
älsklingen for samtidigt som jag, men de var för att han slutade till lunch också för han ena lärare var borta idag.
så älsklingen är här också.
ikväll så får vi se vad som hönder, vet iallafall att jag ska duscha ikväll för nu behövs det känner jag.
fast jag duschade i måndags men själv så duschar jag varannan vecka;)
jaja ska va social med älsklingen.
ha de bra.



natali visade en låt till mig och kände att jag behövde lägga in den här eftersom den var bra;) så låten bjuder jag på idag.

Kommentarer
Postat av: LINN - FOTO - VARDAG

fin blogg, allt bra? :D

2012-05-02 @ 15:11:48
URL: http://linnahlborg.blogg.se/
Postat av: amanda

Hej! Jag har en minibloppis på min blogg, kika gärna in den. :) och om du inte gillar sånahära inlägg, sorry!

2012-05-05 @ 18:19:32
URL: http://amandasedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0