5maj^^<3

skulle ha skrivit i torsdag och i fredags men vart ingen  men kan också förklara varför;)
i onsdags så åkte jag med älsklingen hem till han och sen när jag kom hem från skolan i torsdag så åkte jag ut till syrran drygt efter 1 timme när jag kom hem pappa körde ut mig.
och igår så skulle jag ha skrivit med hade dock ingen ork.
igår var jag på praktik till halv tolv sen var det grejer inför balen men jag missade det för jag hade ett möte och tandläkaren eter och glömde hälsa det.'
och igår ikväll så kom älsklingen hit fick veta att han va nere på villis för han och några polare hade film kväll och efter det så kom han förbi oss så han sov hos mig i natt;D
sovdde en natt utan han och han är kvar än här ;D
nu sitter han och spela ps2 nu för att han skulle visa en som kör bra på need for speed ;)
igår så nördade jag ps2 en stund och sen tog det lugnt fram tills älsklingen kollade om jag var vaken och ifall han kunde komma förbi:)
jaja ska kolla lite runt på datorn och sen kolla på när älsklingen spela:)
och sen blire att hoppa in i duschen;)
och kom på en sak bara 1 vecka kvar till balen;D
ha de bra.

minns när jag gjojrde denna ;) vart sugen på att göra drygt 3 st till som jag vet iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0