7maj^^<3

kom hem för 1 timme sen.
sitter och spela  need for speed på ps2, ska snart upp och göra mat och vänta på älsklingen för han är ute med sin far och sen skulle han äta hos sin farmor och farfar tror jag att han sa^^
skolan idag ha varit bra.
ska fara ut en liten stund till Natali för vi 3:or ha planera att grilla korv och sitta och prata så älsklingen för också med för han ska vara hos mig.
så vi satt och planera det idag innan vi sluta för att se när vi kunde och det var nästan bara ikväll vi kunde göra det vi hade planera.
men det är alltså vi 3:or och man vet inte vilka man har kontakt med efter skolan ;) haha
jaja ska spela need for speed ett litet tag och sen upp och göra mat och sen börja göra mig i ordning för att fara ut till Natali men skriver kanske sen innan jag far eller när jag kommer hem;D
ha de bra.


(bjuder på ingen bild idag just nu, ha bild brist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0