bloggpaus

Rubriken säger allt.
jag ska ta en bloggpause i några dagar kanske.
igår vart det en massa saker och det tänker jag reda upp och sånt.
och enda sen jag börja blogga så skapade det problem för mig lite granna.
jag har slutat tagit hand om mig och m.m
så nu ska jag börja ta hand om mig själv och börja ta mer hand om mina vänner,familj och älsklingen.
tills jag klarar av att både blogga och ta hand om mig och mina vänner,familj och älsklingen så börja jag blogga igen.
det kommer kännas tomt men så är det, jag måste det har inget annat val med de.
men jag tar bort pausen tills jag känner att jag klarar av att ta hand om alla och att ta had om mig.
har varit lite slarvig med mig själv och sånt och nu ska det ändras på och så.
men ni får ha det så bra så länge tills jag skriver igen.
puss.


(lånad bild ifrån google)

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: härligt! ja allt är bra här med :)

kram

2012-05-17 @ 17:22:24
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing

sv: absolut :D

kram

2012-05-17 @ 23:25:54
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0