Here I am again

nu sitter jag här.
tänker inte direkt skriva något vettigt.
men aja efter jag,älsklingen och brorsan hade kollat på film.
så började dom spela och dom spelade till och med efter maten.
visst ni kanske tänker snäll kille som är osocial, men det var rätt lugnt.
nu sitter jag här och lyssnar på musik medans älsklingen är ute med hans polare en stund.
har till och med pratat med natali en stund på telefon och det kändes skönt att bara kunna prata om allt.
vi kan till och med bara prata om något annat än det vi skulle prata om xD
laddade ner musik igår elelr så var det i förr går och har fastnat för en låt och sitter och lyssnar på den mycket xD
jaja inte direkt HAPPY musik lite typ depp och sånt xD haha jaa en spela roll är dom bra så lyssnar jag på sånt spelar ingen roll vad jag är på för humör ;)
jaja nu ska jag leta fram kläder för skolan imorgon:P
ha de så bra.

I am strong with or without our friendship


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0