Here I am again!

nu sitter jag här igen.
just nu känner jag att jag har inget att skriva om, men aja.
igår gick jag och älsklingen och la oss kvart i tre i natt och vakna tjugo över elva sen dess ha vi varit vaken.
älsklingen ha spelat och jag gjorde då mig i ordning lite granna och sen följde jag med mamma och pappa upp på samhället.
sen kollade jag på en stund när älsklingen spela sen gick jag upp och gjorde mat.
älsklingen spela än och jag sitter här ;)
haha men de är rätt chill ändå för det är så kul och se när han spela need for speed för han vinner hela tiden och är han på väg att förlora så börja han om tävlingen ;) haha xD
jaa detta var verkligen intressant.. eller inte..
ikväll är det big brother och vet ej ifall jag ska se det.
och imorgon är det skola och jag börja bli redan nervös inför balen som är den 12 maj och det nu till helgen dessutom men de visste ni kanske redan xD näe ville bara dum förklara er lite granna.. nej men nu ha jag tråkigt och skriver en massa skit.
jaja ha det så bra.

bjuder på bilden:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0