Here I am again!

ändrade planer lite granna.
ska fortfarande åka ut till Natali en stund ikväll.
men älsklingen kommer inte hit ikväll han åker hem med sin fader.
så jag får sova själv ikväll men vi träffas imorgon på skolan så, det kommer bara kännas lite tomt i sängen ikväll utan älsklingen.
är van med att älsklingen ska sova med mig.
det är farligt att man vänjer sig vid det, för när jag sover själv när älsklingen sover hemma så kan jag vakna mitt i natten flera gånger eller så kan jag inte somna på ett tag.
och enligt älsklingen så sov jag oroligt i natt för jag låg vred och vände på mig i natt och pratade i sömnen tydligen och han kunde inte somna förens kvart i sex imorse tyckte så synd om han när jag hörde det imorse när jag vakna.
men jaja har inte tid och sitta här, ska fixa till mig ha nyss ätit jag så nu är det bara göra sig i ordning så drar man ut sen.
lär skriva innan elelr när jag kommer hem ;)
ha de bra så länge.

bjuder på en gammal bild just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0