svar från blogresponse

fick en fråga i söndags på blogrespons.
så ha svarat där och ska svara här också.

fråga: berätta lite om dig själv och din personlighet:)

svar: jag heter karolin och jag är 18 snart 19 i oktober.
jag föddes i stockholm och bodde i stockholm tills jag var tio år.
jag har 5 syskon, två är hel och tre är halv syskon men jag ser dom som mina hel syskon också.
på fritiden när jag inte är i skolan så sitter jag vid datorn och bloggar och kollar runt och umgås med vänner och själv kalrt så umgås jag med älsklingen.
jag är en glad tjej men jag har mina stunder där jag kan bli irriterad och deprimerad men det händer inte så ofta.
och ibland kan jag vara riktigt sprallig av mig så jag börja hoppa och skoja då ha jag myror i bena.
jag ha varit i en dålig sits med mitt ena förhållande som jag vart som mest deprimerad, men nu har jag värdens underbaraste kille som får mig lycklig:)
men som sagt, jag är en glad och sprallig tjej som kan ha mina stunder där jag kan bli irriterad och deprimerad som händer sällan jag är mest glad,lycklig och sprallig av mig :)

bjuder på en bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0