svar på tal!

fick en kommentar den 28april och ska svara på den nu.
och det var från en anonym;)

Fråga: vart kommer din balklänning ifrån:)?

Svar: joo kan säga så här, jag ha inte köpt min balklänningen.
tyget hade kuratorn på skolan beställt åt mig.
jag fick hjälp av kuratorn då att sy balklänningen för hon va duktig på att sy så min balklänning har jag sytt själv och itne köpt så ligger det till.
vi hade ett mål att bli klar med den innan påsklovet och det vart jag också.
la ner en massa energi på att få klänningen klar och det fick jag också jag nådde det målet.
vi sa innan påsklovet och det lyckades jag med.
men som sagt klänningen har jag sytt själv med hjälp av kuratorn på skolan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0