21/11

sitter hos mor o far men bara brorsan o pappa e hemma.
älsklingen och pappa har varit och kör en sväng me pappas bil och mamma sitter på bussen hem.
idag så kom det paket i brevlådan som jag nu ha betalat.
två grejor var till älsklingen som han ska få i julklapp och min DVD som jag hade beställt och det är The Twilight saga breaking dawn del 1 har dom tre första på DVD så ville ha dom två sista så har fått del 1 och har förbokat del två som kommer ut den 2013-04-01 :D
jaja idag på skolan så gick det bra men har lite ont i skuldbladet men kommer ha ont i några dagar där han ha skuggat men detgår över och idag så hämtade jag ut mitt busskort som jag åker med till praktiken :)
jaja nu ska jag väl gå upp till älsklingen o se ifall vi ska bara röra oss hem:)


var precis klar med tatueringen när kortet tog:)
och ängeln ska vara så:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

snygg! jag har alltid tyckt om såna änglar så jag har faktiskt funderat på att göra en sån själv i framtiden :)

Svar: Tackar:) aha okeejj najjs :) den gjorde lite ont men inte konstigt satte den på skulder bladet och det gjorde lite ont, fick beröm om bilden genom att när den är så liten så är det svårt att göra ansikte men han tyckte att jag tog bra bild som inte ansiktet var me på :)jo har också gillat de, men fastnade mer för den jag har:)
det låter bra de kommer bli snyggt :)
Karolin

2012-11-21 @ 18:56:33
URL: http://linneaabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0