22/11

Idag på skolan så gick det super bra men vart lite seg på slutet av dagen.
sen så var jag med Nico en stund efter skolan.
jag fick lite kläder och sen så rensade vi hennes garderob det hon skulle kasta.
sen så kom älsklingen och hämtade mig sen så åkte vi på statiol så jag kunde köpa sallad till lunch imorgon som jag ska ha på praktiken :D
nu liggger jag och älsklingen och kollar på criminal minds, mitt favorit program men har rätt många ;)
och imorgon så köper älskling en skoter en riktig gamm skoter ;)
haha då har han en leksak ;)
och längtar till mitt paket kommer :D och att skolfotonen kommer så man får se hur dom vart^^
jaja nu ska jag se på tv o mysa me älsklingen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0