Gäsp

TRÖTT som faan är jag och själv klart den jobbiga veckan på köpet i veckan!!!!!
nu sitter jag här, äntligen tar jag chansen o skriva när jag har orken.
idag så hade jag praktik igen och idag hade jag turen att mamma ringde hade hon inte gjort det så skulle jag ha själv klart för sovit mig, men tur att jag inte gjorde det.
bussen går halv sju på morgon och så när jag kommer till lycksele så går jag till puls där jag har praktik och sen när jag kommer dit så kollar jag vars jag ska va och ifall jag ska ha väst på mig ifall jag ska va ute i butiken eller en orange tröja för cafe men genom att den orange var stor och inte fans i min storlek så fick jag en blå;D
trevliga människor på puls :)
slutar halv fyra från min praktik för att jag ska hinna med bussen :)
åker ju upp med pappa till busstation för han ska ändå lämna mamma och så åker jag hem med han.
men idag så hade jag en gullig älskling som hämtade mig på busstation sen åkte vi till ok och hämtade ut mitt paket från hm :D
när vi kom hem så har jag bara tagit det lugn och spelade på hans telefon^^
hade knappt ingen ork att äta fast jag var hungrig, då gick älsklingen och tog fram maten från igår och värmde upp det och gav mig maten och så själv klart så åt jag och vart mätt^^
så nu sitter jag här och ska se Csi och sen duscha bort det som ha flagnat bort från tatueringen :D
bra bra för nu börjar den läka :D
så här ser grejerna ut som jag köpte från h&m, orkar inte skriva vad det kostar men ni hittar grejerna på H&M sida eller i affärerna.
köpte också en silver ring med dödskalle men då skulle den va själv klart för stor så skickar tillbaka den imorgon.
men ska se på CSI nu och sen duscha sen mysa med älsklingen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0