here im again

just nu sitter jag nere på stigen hos mor och far.
har varit här ett tag och så ska vi käka här, ska göra kvällsgott med kyckling.
älsklingen är i skansholm så han kommer hit sen.
när vi kommer hem får vi se vad man ska hitta på för något.
har fått hitta ord/sök ord av mamma och det är 6 st så jag har något och göra om jag får tråkigt eller så blir det läsa några sidor i boken,näe får se vad det blir.
ska nog sätta mig och göra sök ord igen eller röka först och sen ska jag väl börja värma upp kycklingen tills älsklingen kommer sen åker vi och handlar resten till maten ;)
näe nu ska jag ta och röka och sen sätta mig och göra sök ord en stund till sen börja värma upp kycklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0