I feel completely alone in this.

vaknade vid tjugo över nio imorse och låg i sängen en kort stund sen klev jag upp.
älsklingen är i skansholm och jag är hemma och kollar på tv o tar de lugn ska sätta mig och göra sök ord/hitta ord.
det är skönt o ba va hemma och tar de lugnt och bara må.
genom att jag har haft mycket uppe i skallen och det är något som inte vill försvinna.
har ni haft så? att ni ha haft mycket i tankarna och vill att det ska försvinna och ni gör allt för att det ska försvinna men det går inte?
så har jag och det känns som om jag är alldeles ensam om det..
jag börjar bli less på att det är så och börjar bli lätt irriterad också..
varför blir det så? varför vill det inte försvinna?
jaja nu trååkar jag ut er igen med bara mina onödiga skrivningar igen
så jag ska väl ta o sätt mig och kolla på tv och göra sök ord medan jag kollar på tv så alla slipper mina trååka skrivningar..
glömde jag och säga att jag ska bli brunhårig igen så snart slipper jag min röda hår färg... äääääntligen det kommer kännas skönt saknar det bruna sen funderar jag på ifall jag ska färga lite av håret till blått också, men man får se hur det blir..
nu var det mitt onödiga skrivande igen

 
och vem bryr sig om vad skriver!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0