I miss you every day that goes<3

nu blir det lättare för mig.
nu vet jag att ni finns vid min sida äve, om ni inte finns kvar hos mig.
nu kommer jag bära med mig er över allt och ha er hos mig varje dag.
ni kommer alltid stanna kvar hos mig med mig.
nu ska jag ta det steget och inse att ni har det bra där ni är och att ni finns vid min sida.
varje dag när jag kommer se/titta på ängeln så kommer jag tänka på er och sen tänka ni finns hos mig och kommer alltid att göra det.
jag saknar er för varje dag som går och bara önska att ni fanns så jag fick träffa er, men inte det ni finns ej kvar men ni finns hos mig.
jag älskar och saknar er.
Farmor & Farfar<3

 

Du är min ängel<3

jag älskar dig och kommer alltid att älska dig<3

du får mig le du får att skratta du får mig att må bra<3

kan inte tänka mig ett liv utan dig<3

31/1-2012 vart det du & jag<3

27/5-2012 förlovade vi oss<3

21/9-2012 flyttade vi till ett eget<3

du har räddat mig från ett liv som var ett helvete och jag mådde inte bra av mig själv tills du kom in i mitt liv<3

jag älskar dig Daniel och det kommer jag alltid att göra<3

även om jag säger en massa så menar jag inte det jag älskar dig mer än så<3

 

i cross the desert to be where you are, all the things i did to be close to you.
A million miles wouldn't seem that far, i go anywhere just to be with you<3

i know angels don't fall that often,
only if I can catch you before you hit the ground<3


Kommentarer
Postat av: ebba

hej fin blogg! allt bra? kolla gärna min blogg :)

Svar: heejj, tackar! jo allt e bra här själv då?:)
Karolin

2012-11-28 @ 06:19:43
URL: http://ebbabieberboman.blogg.se
Postat av: Amanda

kan inte du vara med i min tävling på bloggen? ;) Jag tävlar ut valfritt smartphoneskal från supply! in och tävla med dig! ;D <3

2012-11-28 @ 17:45:23
URL: http://www.nattstad.se/typamies
Postat av: ebba

dagens blogg vinnarna är utsedda, kolla fall just du vann, om inte.. håll utkik efter nytt! KRAM

2012-12-01 @ 09:45:42
URL: http://www.nattstad.se/ebbapettersson
Postat av: therese pue

NU ÄR DAGENS BLOGG IGÅNG IGEN!

2012-12-03 @ 19:53:23
URL: http://nattstad.se/theresepue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0