I'll go wherever you will go

jag somnade visst en stund efter jag hade skrivit i bloggen.
satt mig hos älsklingen och sa att jag var trött och han sa sov då och ja vad gör jag jo jag somnar ;)
idag så kom det ett paket, tyvärr så kan jag inte visa det för det är killens julklappar :D
jag vart glad när jag fick hem paketet, nästan så illa så jag vill ge allt på en gång(a) men sån ska jag inte va älsklingen får vänta till jul . sitter och kollar lite på fejjan men som vanligt så händer det inget så jag funderar på ifall jag ska se på skilda världar för att ha något att göra.
men har också lite ont i huvudet men får se om det går över eller om jag måste ta alvedon för att det ska gå över eller så blire och ta på mig mina glasögon.
behöver glasögon när jag läser,tittar på tv eller sitter vid datorn men då kan jag va en slarv maja som inte använder dom också..
men jag hade bra syn men det var på gränsen så hon sa det att använder jag glasögonen så kan det bli bättre med tiden eller sämre med tiden, men det får man se då.
och mina glasögon e inte så starka genom att jag har bara 0.5 så det känns riktigt bra.
Näe nu ska jag försöka göra något nytta här hemma som kolla på när killen spelar eller ser på skilda världar ;)
och ja det e faktiskt lite kul o se när killen spela, det beror på vad det är för spel han spelar ;D

så här ser min och älskling förlovningsringar ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0