sponsradinlägg

på något sätt så skulle de va skönt att ha någon som städer åt en. jag kan säga att jag kan stå helt fel när jag dammsuger och de e inte kul. men om jag säger så här, att jag skulle kunna anlita flytt städning den dagen då det händer att man flyttar. men så hittade jag en sida till er folk som vill kolla på har kollar lite granna men har bara snabb kollat.
 
http://www.dorunner.se/
 
och tack vare sponsrad inlägg av bloggerfy;) haha. jag skulle kunna troligtvis kunna anlita dom. och en grej hur orkar folk både städa andras hem och sitt eget? borde inte det bli för mycket för dom att städa sitt eget och någon annans? visst skulle man få bra lön så skulle jag inte tacka nej, men städning är inte min grej iland. genom att jag tycker inte om att städa så det är därför det är inte min grej och nu är det lite av min lathet som talar och för att jag e uttråkad så då måste jag ha något att göra så jag gör det här istället. ibland kan jag ha funder lite då och då hur mycket det skulle kosta ibland kan jag bli så nyfiken o då funder jag på det men kan lägga bort nyfikenheten och börja kom in i verkligheten allt är inte billigt idag läste lite på dorunner och det fanns det mycket olika om tjänster ;)
 
 
http://www.dorunner.se/hitta/st%C3%A4dning-och-reng%C3%B6ring
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gaah! tråkiiiiiiiiiiiiigt liv!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0