Take me back to then when everything was good

nu sitter jag här igen o har lika tråkigt.
idag så gick det bra på skolan men gick hem vid halv två tjugo i två för jag var trött så när jag kom hem så har jag bara tagit de lugn.
kändes lite konstigt o va på skolan eftersom ja inte var där igår.
och så var jag upp till skolsköterskan och pratade lite och så har vi kommit överens om de vi pratade om så ska träffa henne nästa vecka och prata om hur de ha gått om de pratade om idag.
och nu kanske ni undra vad det är, men pratat lite om min ilska som jag har men nu ha vi pratat och vet vad som ligger bakom allt så ska försöka fixa det och så:)
men allt jävla skit som ha hänt mig så tyck hon det är roten bakom det som gör att jag blir lätt irriterad.
så nu gäller det o försöka fixa det vi pratade om och tänka framåt o inte bakåt
så ska börja skita i alla idioter som ha förstört mig...
dom ha inte insett vad fan dom håller på me, alla har fan ett liv så tänk efter man kan inte göra allt som man kunde när man var singel, och VERKLIGEN inte ta upp allt förflutet med partnern om hennes/honom EX häller..
jaja aggrat mig lite.. ska mysa in mig hos älsklingen istället för aggra mig ;)
något skolsköterskan o jag kom överens med..
vill verkligen ha då tid då när man var glad liten flicka..
men ändå inte är lycklig med min Daniel<3

Kommentarer
Postat av: ebba

Heeeeey beauty! har dagens blogg tävling på bloggen, check it out och anmäl dig. Kram :-D

2012-11-27 @ 17:12:50
URL: http://www.nattstad.se/ebbapettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0