Tjolahopp

nu sitter jag här igen.
har inte skrivit tidigare idag men vaknade halv åtta och försökte somna om, men det gick inte och när jag klev upp så vaknade älsklingen och så klev älsklingen upp också.
sen har vi typ suttit och spelat hela dan idag sen åkte vi ut och käka sen så när vi kom hem så betalade vi räkningar som älskling hade.
när vi hade gjort det så duschade vi och nu har jag läst från 256 till 292;D.
när jag läste igår så hade jag läst från 219 till 256 så jag hade läst en bra bit.
men nu tänker jag faktiskt gå ut och röka sen lägg mig och kolla på tv om de finns något på tv sen blir det troligtvis sova börjar känna mig rätt trött.
och så börjar jag få mycket i tankarna så vill helst sova för det är typ bara då dom försvinner.

HATAR när jag får allt för mycket i tankarna för det blir jobbigt för mig och det är något som gör så jag inte kan släppa tankarna sen.
HATAR när det blir så för mig.

Får försöka tänka positivt jag gör min andra tatuering nästa vecka om han har en tid;D<3
längtar reeeeeeeeeedan;D själv klart så kommer det en bild på min tatuering då när den e klar o då när den sitter på mig:)

bjuder på en bild när jag hade färgat håret blått;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0