tråkigt liv...

SENASTE:
Dryck: trocadero
Telefonsamtalet: marias klipp
SMS: Mamma
Sång du lyssnade på: Gmx alla långa dagar
Gången du grät: idag

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: tror inte de
Varit kär: ojaa
Förlorat någon speciell person: jaa och det gör ont än
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: tror det

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: blå
färg 2: svart
färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Krossat ett hjärta: nej
Skrattat så att du har börjat gråta: ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: nja vissa
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja men inte skitsnack;)
Kysst en kompis: nej


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: inte alla men vissa
Hur många barn vill du ha: vet ej 2 kanske
Har du några husdjur: jja Lappen och sen så har mamma och pappa en katt o en hund
Vill du ändra ditt namn: näe
Vad gjorde du under din förra födelsedag: firade så klart genom när jag fyllde 18 fick jag en överraskning fest av Syrran o hennes man
Vilken tid vaknade du idag: Kl 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: få min tatuering som jag gör imorgon
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: få bättre självförtroende
Vad lyssnar du på just nu: tvättmaskin
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej
Vad gör dig irriterad just nu: skitsnack
Vad är ditt namn: Anna Karolin Sofia Elisabeth
Singel/upptagen: upptagen
Stjärntecken: vågen
Kille eller tjej: tjej
Snygg/ful?: mitt i mellan
Gymnasie: Malgomajskolan vilhelmina
Högskola: -
Hårfärg: Rött men ska färga det brunt ikväll
Långt eller kort: Kort
Längd: 160
Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon
Piercings: Öronen och läppen
Tatueringar: på vänster fot syns inte nå mycket men gör min andra imorgon
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: när jag tog bort födelsemärke kan väl inte säga att det är som operation!?
Piercing: öronen
Tatuering: foten och hade fyllt 18 två månader innan 20 dec 2011 gjorde jag min första
Bästa vän: Nico och Josefin
Sporten du spelade: Ingen
Husdjur: oj haft lite många^^
Vaccination du minns: stelkramp
Konsert: ingen
Förälskelse: minns inte det, men minns när jag var små kär i Daniel när vi hade nyligen flyttat till Vilhelmina och då var jag drygt bara 10 eller 11 år;)

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: trocadera
Är du på väg att: Gå ut
Lyssnar du på: Katt som spinner
Väntar du på: Älskling;D<3

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn:ja men efter när jag har gått ut mitt extra år och har jobb
Vill du gifta dig: ja
Karriär i åtanke: vet ej

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: längre, men inte för mycket
Romantisk eller spontan: Romantiskt
Snygg mage eller snygga armar: båda
Tatueringar eller piercingar: spelar ingen roll
Känslig eller inte: någon stans i mellan men ska kunna våga gråta inför sin tjej
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: tveksam

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: nej
Krossat någons hjärta: nej..
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja själv klart, det var ju Daniel(A) ;)

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland
Mirakel: beror på
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: tveksamt
Tomten: nej
Att kyssas på första dejten: nja vet ej
Änglar: njae

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min Daniel<3
Vad vet inte så många om dig: jadu säger man de då får dom veta de ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0