usch fy o blää!!!

ska ut och röka men sen ska smörja tatueringen sen kanske lägga mig, måste börja lägga mig lite tidigt kanske så man kommer upp, ska börja ha praktik på fredag o åker med bussen halv sju till lycksele:D
hoppas att det kommer gå bra för mig.
måste fan börja skärpa mig går mitt extra år så det blir sista sen ska man ut i arbetslivet och då kan man inte va så som jag ha varit? jo trött kan alla va.
men jag menar du trött, orkar inte, vill va hemma o ta de lugnt när man inte har någon kraft i kroppen?
men nu måste jag fan ta och skärpa mig, vet inte annars hur det kommer gå för mig.
men iallafall glad att mamma jobbar på puls där jag ska ha min praktik IFALL jag skulle få någon ångest och då har jag hon vid min sida när inte älsklingen är i närheten.
men nu börjar jag faktiskt bli trött och kroppen säger till mig snart, du orkar snart inte va uppe nå mer gå och lägg dig, du kan somna när som helst. så ska väl göra så som kroppen säger men först ska jag röka sen så ska jag eller rättare älskling smörja in min tatuering sen ska jag lägga mig genom att nu sitter jag o gäspar som hej kom och hjälp mig.
men jaja nu ska jag sluta med mitt babblade och som vanligt tråkig och ointressant inlägg...
men nu säger jag gonatt skriver kanske imorgon beror på om jag orka, men varför bry sig när ingen bryr sig om vad man skriver eller när det bara e ointressant!!?
men nu börjar det så här igen ska sluta skriva innan det blir värre...
GoNatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0