Waaargh!

Jahdu. Ett tag sedan jag skrev, men vem bryr sig egentligen?
Åh, vad jag har tråkigt just nu. Det finns ju ingenting att göra på datorn längre!
men i fredags så hade jag praktik åkte med bussen till lycksele.
när jag kom fram tillmin praktik plats fick jag lite information sen så fik jag va med mamma hela dagen men det var för att jag skulle trivas, sen så slutade vi halv fyra för att jag o mamma skulle hinna med bussen.
igår var det en lugn dag orkade inte göra nå mycket.
och idag så är det också lugn dag och lilla brorsan tittade förbi en stund idag.
glömde nämna att älsklingen köpte skotern i fredags.
men nu ska jag se på solsidan sen ska jag och älsklingen hoppa in i duschen.

älsklingens skoter som han köpte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0