31/10

vaknade kvart över elva idag när jag vaknade så kollade jag på tv medan älsklingen sov.
efter älsklingen hade vaknat gick jag upp på Toa tog på mig mjukisar och långärmad gjorde varm choklad med grädde i och sen gick jag ut och rökte, när jag kom in så gick jag in i sovrummet där älsklingen låg kvar i sängen startade datorn.
nu har jag förklarat lite av min morgon men nu har jag o älsklingen duscha så här sitter man ny duschad och tycker att det är skönt.
men nu ska jag dra på mig lite kläder och torka håret sen får vi se vad dagen erbjuder en sån här dag.
men vet en ska ner till mor o far en stund ikväll o umgås med dom :D
jaja skriver mer sen kanske får se hur det blir;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0